Boektrailer
Waarom een boektrailer?
Waarom moeten mensen nou juist jouw boek kopen? Dat vertel je in een boektrailer: een kort filmpje waarin je een impressie geeft van het boek. In de huidige boekenmarkt is internet een belangrijk kanaal voor verkoop en promotie. Video is hiervoor een heel toegankelijk medium. Met het maken van een boektrailer kun je veel mensen bereiken. Zet je boek in de ‘digitale etalage’ door je boektrailer te verspreiden via social media en in te zetten bij webwinkels.
Hoe Mootiv je kan helpen bij jouw boektrailer?
Mensen inspireren. Dat is wat ons drijft. Een goed boek geven we dan ook graag aandacht. We hebben veel ervaring met het maken van boektrailers. Met jou input visualiseren we waarom jouw verhaal leuker of beter is dan dat van alle anderen. Is het autobiografisch, dan brengen we sfeer en inhoud met een speelfilmpje van een paar seconden over. Bij een managementboek zetten de we auteur centraal. En bij fictie bouwen we spanning op en prikkelen we de fantasie van de kijker. De uitvoering hangt dus af van het soort boek. Een feit is dat je met een goede boektrailer de aandacht trekt: het geeft de sfeer en inhoud weer, wekt nieuwsgierigheid en zet aan tot koop.
Laat Mootiv Media and More ook jóúw verhaal vertellen.
Wat klanten zeggen
over ons!
Bekijk nog meer ervaringen van klanten bij onze reviews.
Wat klanten zeggen
over ons!
Bekijk nog meer ervaringen van klanten bij onze reviews.
Zo pakken wij jouw verhaal aan:
Kennismaking.
Ons eerste gesprek verplicht je tot niets.
We brainstormen over jouw ideeën en geven je meteen advies.
Offerte.
Goede ideeën opgedaan?
Die werken we graag voor je uit
in een heldere offerte.
Script.
We schrijven uit hoe jouw video eruit gaat zien.
Omdat we ons goed verdiepen in de inhoud,
weten we meteen naar welke quotes
we op zoek moeten gaan.
Draaiboek.
We maken een duidelijke planning voor
het schieten van de beelden.
Het draaiboek spreken we
van tevoren met je door.
Uitvoering.
Tijdens de draaidag(en) gaan we op zoek
naar de mooiste beelden en het beste verhaal.
We stoppen pas als we echt tevreden zijn.
Proef.
De proef bevat weinig verrassingen;
we hebben tenslotte het script gevolgd.
In deze fase kun je eventuele aanpassingen
doorgeven. We sturen de voice-over mee als tekst.
Voice-over.
Na goedkeuring van de proef –
en het doorvoeren van de eventuele aanpassingen
– spreken we de voice-over in.
Oplevering.
Tijd voor een klein feestje:
je video wordt opgeleverd!
Exposure.
We delen het eindresultaat graag via onze socials.
Wil je dat niet? Geen probleem!
Geef dat dan even aan ons door.
Waarom je kiest voor Mootiv
Je videoproductie door Mootiv Media and More laten maken? Dan krijg een productie die bestaat uit meer dan mooie beelden.
Bij Mootiv draait het om jouw verhaal. Samen met jou gaan we op zoek naar het verhaal dat jij wilt vertellen én dat bij jouw doelgroep past.
Met als resultaat: doeltreffende video’s die laten zien wat jij te vertellen hebt. Onze videoproducties maken we met een enthousiast team dat bestaat uit professionals die zich voortdurend ontwikkelen. De kennis die we opdoen, delen we met anderen.
We zijn dan ook een gecertificeerd opleidingsbedrijf waar nieuwe vakmensen
de kans krijgen om werkervaring op te doen en waar professionals re-integreren.
Waarom je kiest voor Mootiv
Je videoproductie door Mootiv Media and More laten maken? Dan krijg een productie die bestaat uit meer dan mooie beelden.
Bij Mootiv draait het om jouw verhaal. Samen met jou gaan we op zoek naar het verhaal dat jij wilt vertellen én dat bij jouw doelgroep past.
Met als resultaat: doeltreffende video’s die laten zien wat jij te vertellen hebt. Onze videoproducties maken we met een enthousiast team dat bestaat uit professionals die zich voortdurend ontwikkelen. De kennis die we opdoen, delen we met anderen.
We zijn dan ook een gecertificeerd opleidingsbedrijf waar nieuwe vakmensen
de kans krijgen om werkervaring op te doen en waar professionals re-integreren.