Wat is jóúw verhaal?

2018-06-18T13:08:39+02:00

Wat is jóúw verhaal? Juist in jouw verhaal, jouw drijfveren, jouw visie, kennis en energie zit jouw onderscheidend vermogen. Hoog tijd om jouw authentieke verhaal te vertellen. Lees er meer over in deze blog van Frankwatching: https://www.frankwatching.com/archive/2018/04/16/storytelling-in-5-stappen-een-inspirerend-merkverhaal/

Wat is jóúw verhaal?2018-06-18T13:08:39+02:00

Kom netwerken bij de Business Club Alblasserwaard

2018-06-18T13:08:48+02:00

Kom netwerken bij de Business Club Alblasserwaard! Mootiv Media and More is lid van de BCA, de Business Club Alblasserwaard. Kom naar onze netwerkborrel op woensdag 25 april of kom eens naar ons businessontbijt! Op woensdag 25 april van 17:00-19:00 uur, organiseert de BCA een netwerkborrel. Inspirator Govert-Henk Mijnders zal een korte uitdagende training verzorgen. Uiteraard is er [...]

Kom netwerken bij de Business Club Alblasserwaard2018-06-18T13:08:48+02:00

Doe mee met Zondagse Zaken!

2020-02-12T23:11:28+01:00

Doe ook mee met Zondagse Zaken! Zondagse Zaken is een nieuw TV-programma speciaal voor christen-ondernemers. Het programma biedt je een unieke kans om je te profileren voor een breed publiek. Daarnaast kun je er andere ondernemers mee inspireren en bemoedigen. Doe ook mee met Zondagse Zaken! [wpforms id="1135" title="false" description="false"] [...]

Doe mee met Zondagse Zaken!2020-02-12T23:11:28+01:00

Met wat voor videocontent kun je jouw doelgroep het best bereiken?

2018-06-18T13:09:23+02:00

Met wat voor videocontent kun je jouw doelgroep het best bereiken? En wat is het 3H-model van Google? Lees dit interessante artikel op Frankwatching: https://www.frankwatching.com/archive/2018/03/13/videocontent-ga-voor-format-boven-viral/

Met wat voor videocontent kun je jouw doelgroep het best bereiken?2018-06-18T13:09:23+02:00

Gebruik video om online beter gevonden te worden

2018-06-18T13:09:33+02:00

Gebruik video om online beter gevonden te worden Hogerop komen in Google: veel bedrijven en ondernemers zijn er mee bezig of denken na over hoe ze dat kunnen bereiken. Ben jij ook zo iemand? Dan ken je de SEO-tips met betrekking tot zoekwoordenonderzoeken en slimme SEO-plug ins waarschijnlijk uit je hoofd. Maar wist je [...]

Gebruik video om online beter gevonden te worden2018-06-18T13:09:33+02:00

Bezoek de stand van Mootiv Media tijdens de Fenexpo!

2018-06-18T13:09:40+02:00

Bezoek de stand van Mootiv Media tijdens de Fenexpo! Ook dit jaar is Mootiv Media and More met een stand aanwezig op de Fenexpo Businessdagen. Op 10, 11 en 12 april vindt dit netwerkevenement plaats in de Evenementenhal Gorinchem. Mootiv deelt samen met andere ondernemers van de Business Club Alblasserwaard stand nummer [...]

Bezoek de stand van Mootiv Media tijdens de Fenexpo!2018-06-18T13:09:40+02:00

Mootiv Media maakt beursstand

2018-06-18T13:04:03+02:00

Mootiv Media maakt beursstand Voor Flexdata heeft Mootiv Media een beursstand ontworpen. Samen met Radiate AV hebben we deze stand in de RAI opgebouwd. De stand wordt met truss-balken in elkaar gezet. Aan de balken wordt het achtergronddoek bevestigd.

Mootiv Media maakt beursstand2018-06-18T13:04:03+02:00

28 redenen om met video-marketing te starten in 2018

2018-06-18T13:09:50+02:00

28 redenen om met video-marketing te starten in 2018 Is video-marketing nog geen onderdeel van jouw marketing strategie? Marketingfacts somt in dit artikel maar liefst 28 redenen op om ermee te starten. Een aanrader om snel te lezen! https://www.marketingfacts.nl/berichten/28-redenen-video-marketing-2018

28 redenen om met video-marketing te starten in 20182018-06-18T13:09:50+02:00

Dit is Iris

2018-06-18T13:03:50+02:00

Dit is Iris Sinds een paar weken werkt Iris als stagiair bij Mootiv. Iris is derdejaars student mediavormgeving bij het ROC Da Vinci in Dordrecht. Bij Mootiv houdt zij zich vooral bezig met camerawerk en montage. Morgen gaat iris mee filmen op een bouwplaats in Papendrecht. Daar kijkt ze enorm naar uit. Trouwens, alles [...]

Dit is Iris2018-06-18T13:03:50+02:00

Hoe een testimonial video ook jouw imago kan versterken

2018-06-18T13:10:01+02:00

Online reviews zijn niet meer weg te denken. Google Reviews, Facebook en LinkedIn zijn populaire platformen voor het plaatsen van recensies. Een minder bekende vorm van een online review, is de testimonial video. En dat is jammer. Want een effectievere manier voor het delen van klantervaringen, bestaat er niet.

Hoe een testimonial video ook jouw imago kan versterken2018-06-18T13:10:01+02:00
Ga naar de bovenkant